3 mars 2010

The Ring Thing.



Tar en paus i kvällens packande för att visa min nya fjärilsring. Jag älskar den redan!

ringen finns på HM, skynda dit 
Filippa - mamma till Liam

Tack! Hur gammal är din pojke? :)

Emma

Får man va fräck och be om en närbild på dina ringar? :)



(hittade hit via spiderchick, och jag tror jag kommer stanna)

NoScarlett

Nej men åhhhhh!!! Mitt dumma nöt, missade att kolla efter den idag, blev kär när jag såg den på en affisch. Blir till att traska in imorrn igen!



Btw. Ny favorit, via Spiderchick :)

moirone

Säger bara, LÄCKER :)

Emelie

Är det ok om jag lånar denna bild till min blogg? länkar såklart! Hittade din blogg via Englas Showroom och nu är jag fast. Riktigt bra blogg och fantastiska bilder verkligen. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress