När jag bodde i London jobbade jag för All Saints och allt sedan dess är både jag och min man hooked på allt de gör. Bland annat tog det sig uttryck redan innan vår lille kille var född, självklart skickade vi efter de första kläderna till honom från märket. Faktum är att ett All Saints-besök alltid står högst upp på listan när vi åker över till storstaden, det riktigt pirrar i mig när jag tänker på att vi snart är där!

kolla in All Saints hemsida för fler inspirerande bilder

Rövarmamman♥

o vad kul att du börjat blogga igen Jennifer! Hoppas er lilla familj mår bra! varma kramar//Mikaela

Ulrika

Gillar din stil!

FASHIONPICS

nice pics ;) welcome back ;)



pussa lilla goingen



xx

/// fashionpics

Swede In London

Hej hej,



Jag har precis hittat hit o jag kan bara halla me. Jag alskar all saints.... Har inte tillrackligt me klader darifran (an) men hittar alltid nat jag gillar nar jag e dar:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress