Sista veckorna har jag tappat mängder med hår. Misstänker att det beror på ammningen och jag planerar nu att sätta upp håret varje dag för att unvika onödigt fall. I dag körde jag på fläta på ena sidan ala Alexander Wang spring 2010- Lättfixat och snyggt för mammor i farten (och alla andra också förstås)!

pics från style.com
Cecilia

Ett hett tips är att äta B-vitamin, det har hjälpt mig! B75 från Donsbach, finns på hälsokosten eller på t.ex. www.vitapost.se. Min frisör sa till mig att det är bättre att borsta håret istället för att låta bli. Det håret som man ska tappa tappar man ändå. Dessutom ska det bästa sättet att stimulera hårväxt vara massage med borsten...Lycka till!

Nina

Det är allt hår som man inte tappade när man var gravid som ryker när amningen satt igång ; )

Sara

Snyggt och "mamma-vänligt". Me like! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress