22 mars 2010

FRÅGOR & SVAR

ALLMÄNT

Fin blogg du har. Vet du vart man kan köpa Uno de 50 armband någonstans?. Jättefint :-)
Jag köpte mitt i deras verkstad/showroom i Spanien men har även sett att de säljs i liten upplaga på bland annat Oles Döttrar (södra vägen, GBG) samt på märkets egen hemsida.

Hur gammal är din son?
Han är 3,5 månad gammal, mina stora lilla kille.

Mådde du illa under din graviditet? Jag mår jätteilla och vet inte hur jag ska stå ut i 9 månader!
Ja, jag mådde illa från att jag upptäckte att jag var gravid (v6) till ungefär vecka 16-17. De startade oftast runt lunchtid och var som värst på kvällen och jag lindrade det så gott det gick genom småätande och vila. Jag var ganska orolig i början av min graviditet så därför blev det här med illamåendet nästan en sak jag var tacksam för, det var ju ett tecken på att det fanns nån där inne. Mina råd är att ät det du känner för och när du känner för det (det brukar faktiskt hjälpa lite) samt se till bli omhändertagen när det är som värst, du och din kropp förtjänar det. Att producera barn tar på krafterna!

Rövarmamman ♥ Gravid igen

Hej sötis! hoppas ni mår bra, undrar en sak, jag har också hm kjolen för en 50-lapp, men i svart (här i Uppsala rea:de de inte ut den ljusa färgen ;)) Hur tycker du att den är i storlek? kram//Mikaela

Marika

Svar; Ja gör så!=)

Hoppas allt är bra?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress