2 mars 2010

Color color color

MODE



Sedan jag klippte bort de meterlånga hex-fejk-naglarna (på inrådan av min man) har jag lackat dito i olika färger. Jag har provat mig fram med lacker allt från Mavala till Chanel men har nu fastnat för HM:s prisvärda burkar. I dag pryder nyansen "Latte" mina naglar...

Nu blir det BVC och 3 månaders vaccination för min lilla kille, see you Later!

Moa

Kommmer gå superbra! Och kom ihåg att inte bara bebisen får bli ledsen, mamman får också grina =)

Christine

Hur får du de där att fungera? På mig ramlar det där lacket av direkt, trots att jag även annars är stort fan av budgetlack.

Christine

En kommentar till: Är helt ny på din blogg (via Spiderchick) och vill gärna fortsätta läsa den, men ditt RSS-flöde skicar inte hela inläggen.



Snälla, kan du inte fixa det? Det är nog många förrutom jag som inte vill gå in på olika sidor varje gång utan läser via en RSS-läsare. Det brukar finnas en inställning där man väljer RSS Full.



Tack!

Anonym

hej :) har en outfit tävling på min blogg, anmäl dig om du är sugen på att vara med. tävling regler och mer info hittar du här -> http://dho.blogg.se/2010/march/outfit-tavling.html#comment

kram sofia

vad

håhå, det där nagellacket pryder även MINA fingrar denna dag, supersnyggt (:

Thoralida

I see first time your site guys. I like you :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress