22 mars 2010

COLLECTOR

MODE



En del människor samlar på frimärken, andra på porslinsdockor (been there-done that) men jag samlar på klänningar från Ida Sjöstedt. Vet inte om det är gamla drömmar om prinsar och prinsessor eller bara de fantastiska materialen jag faller för men faller det gör jag. De ovan är mina första tre och kanske blir det någon av dessa som blir aktuell på söndag...

Hope Puff Dresses x 3, Ida Sjöstedt
Ingrid

jag tycker absolut du ska ta dig en sväng till ikea :) har massa fint! god mat har de oxå :D

Jenny

åh så fina. Den blåa är helt klart given till dopet. Om lillpluttis har en blå rosett nånstans på klänningen så kommer ni topp-matcha!

Jeanette - en blogg om hälsa, kost o motion

Gillar verkligen tyget på klänningarna!



Sv: ja promenader är underbara =) Super för kroppen och bra överhuvudtaget =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress