30 mars 2010

ALEXANDER

MODE





Jag tror att jag skulle tillfriskna snabbare om jag fick en Alexander McQueen- scarf som tröst. Tror ni inte? Jag har tidigare kollat in den klassiska svart/vita i silke men nu hittade jag denna grå i jersey matrial och det känns lite mer som min stil. Tänk vad fin att ha i håret i sommar!

alexander McQueen-scarf

Sofia

Ett måste. Jag planerar att köpa en när jag åker till London. Ett måste. Jag vill ha en rosa grön, hur fin som helst.



Var du i McQueen när du var i London?



Kryp på dig!



//s

Emma

Står på min inköpslista till Jon som är i NY, dock tror jag han hade svårt att hitta den ;) Som sagt, vi lyckas gilla samma grejer!

Anonym

Det tror jag absolut. Den är verkligen jätte snygg. Krya på dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress