I kväll har jag ägnat mig åt lite nätshopping. Efter vårens hype med den klassiska röd/blå baseball jackan känns den här roligare inför hösten. Jag älskar att det är äkta mocka i kombination med collagetyget och nu håller jag bara tummarna för att den är lika fin i verkligheten som på bild. Tänk er; Jackan, svarta slitna slimfit jeans, vit slapp t-shirt och så ett par kängor.

Ps. Det blev lite smått och gott till lillen med!

jacka med mockadetaljer, asos


Women_468x60_v1_sweden
Anna

Verkligen jättesnygg! En, kanske dum, fråga: När man handlar från en tex. brittisk hemsida, hur fungerar det med fakturan. Betalar man den som vanligt eller...ja, hur fungerar det? Står summan i pund eller sek.?

Frikadellen

Sv. Åh vad roligt att du hittade dit! Du har varit ett bokmärke under lång tid! Dina tips är anledningen till att jag delat upp min garderob i en spara, slänga, sälja-hög samt färgsorterat det som sparades! Heja!

Emma

Kommer passa dig perfekt! Jag blir avis! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress