6 juni 2010

GÅRDAGENS

OUTFITS













I Lördags så gick vi på 18-års kalas och jag körde på en favorit i repris
( som resultat på att jag var tvungen att packa lätt när jag åkte upp i Tisdags). Innan festen knallade vi runt i sommarstaden Norrtälje och njöt av den fina sommarkvällen, spanade in några lägenheter min pappas företag byggt samt fulplockade blommor i sista sekund. Mys!

Ps. I morgonbitti får ni se hur vi firade Sveriges Nationaldag. Nu- sängen!

klänning HM Festival- Fashion Against AIDS, jacka Weekday
Rövarmamman♥ Gravid igen

Hej tjejen, super fin i klänningen. Tyvärr så sålde de inte kollektionen här i U-sala. Så nu håller jag utkik efter en på nätet. Å tänkte höra med dig hur den är i storlek??

Kram o hoppas du får en fin start på nya veckan.

F R I D A M . S E

Snygg stil du har! Jag skulle aldrig kunna sporta en lång klänning, men you make it work! Vart har du köpt skorna förresten? :)

mah

Åh gud va kul! Norrtälje är en underbar stad, synd att jag inte såg dig:(

katrin a.

hej,



vill också veta hur den är i storleken tack :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress