När det kommer till mode vet jag oftast direkt vad jag gillar eller inte- vad jag ratar och vad jag älskar. Oftast alltså, då och då dyker det upp pieces som skapar huvudbry. Jag börjar ofta med att ignorera, dissa eller bara gå vidare till nästa men sedan så ploppar objektet i frågan upp i mitt huvud likt gubben i lådan och tvingar mig att ta till mig det igen...

Blusarna ovan från Acne är typiska plagg som hamnar i den tankeverksamhet som jag just beskrivit och jag kan ge mig tusan på att även om mina känslor just nu är övervägande svala för blomprint i polyester så kommer det säkert sluta med betydligt hetare feelings när det lider mot höst. Den som lever (och läser min blogg) får se.

blusar, ACNE
A

Acne är fab! Redan två bestämda köp från deras höstkollektion :) hehe

Veronika

Den med vit botten är underbar. Lite för dyr bara.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress