Just nu sitter jag och får höra alla detaljer från min syster som varit på Peace and Love i förra veckan. Själv har jag aldrig varit på en festival, det där med att göra sitt utomhus har alltid skrämt mig, men nu börjar jag tro att jag missat något. Är det to late som gift, småbarnsmorsa och över 25? Jaja, festivalstylen inspirerar i alla fall!

Ps. Natalie bär den fina jackan jag skrev om nedan, fin va!?

pics; newsoftheworld.co.uk, natalie, anywho.dk, Pixie Lott at contactmusic.com,
Honi

Älskar festivalmodet, så slappt och trashy men ändå väldetaljerat och personligt :)



Sv : Prova vettja! Smink är ju så kul :)

K

sen när blev 25 en ålder? min syster åkte på sin första festival som 27 o hon älskart.

J

Ja, alltså, jag är inget fan av tältande och dylikt heller så det bästa sättet att stå ut med festivalandet under ungdomsåren har helt klart varit att vara ngt salongsberusad hela tiden ;-). I den mån det inte fungerar med barn ;-) så är väl P&L annars en stadsfestival fortfarande? När jag var på den 2002 bodde vi i mormors sommarstuga och kan man inte göra det så finns det säkert lite hotellmöjligheter i grannstäderna Ludvika och Falun iaf :-).



(Vattentoaletter brukar annars finnas på de flesta festivaler- åtminstone på området och speciellt i en stad finns ju fortfarande e.g. McDonalds att tillgå).

Morsan

Aldrig försent,eller?

karin

SV: tack själv :D Ja jag gillade dom!

Enkla men snygga!

KASSANDRA

Snygg blogg! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress