I senaste numret av tidningen Mama skrivs det om Orkesterjackan från Shampoodle
men efter att ha scannat nätet efter den har jag fortfarande inte fått någon träff. Är det någon som vet om den är från höstkollektion och i så fall var man kan finna den? Lillens mormor rynkade på näsan men jag tror den skulle bli riktigt cool på honom till jeans och små kängor i höst!

pic; tidningen mama
mini

fastnade också för den! hojta till när du hittat den, min ville ska ha! kram! mini

Lina

Det är höstkollektionen...

Anna

Men Gudarnas! Just vad jag letat efter. Fint som snus.

Moa

Vad sägs om att ses på torsdag?



Du, jag, två datorer och ett fik? :)

Lillens mormor

Lillens mormor det är jag det.Och han kommer passa i den och jag kommer smälta och tycka att han är sååå himla fin för han passar i allt mitt lilla prinsbarnbarn.Pussar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress