28 februari 2010

I`M BACK

ALLMÄNT



Jag gifte mig och jag slutade blogga, tog ett litet uppehåll på ett par år, men nu är jag tillbaka. Jag är densamma som sist men det finns en liten, nu drygt 6 kilos, skillnad i mitt liv i dag som kommer påverka innehållet i bloggen; Jag har blivit mamma. Jag har blivit ett barn rikare och därmed också en miljon tankar rikare om det så handlar om djup eller yta. Här koncentrerar vi oss dock på ytan, för mode är det roligaste jag vet och kan och som jag bara måste få dela med mig av.  Välkommen till avenymamma.se
Martina

Såg hos spiderchick att du bloggade. Den tjejen kan ju inte ha fel någonstans så jag bokmärkte dig direkt. Känn pressen nu. Hö hö.

Madelene

Jaa! Vilken rolig överraskning!

johanna t

Så trevligt!:)nu kommer jag läsa vagre dag!

Kram kram

Anna G

Åh vad härligt att du är tillbaka igen! Har saknat din blogg en smula! Fråga Moa, hon vet! :)

Emelie Arvidsson

Hej! Roligt att du börjar om att blogga, jag kommer att följa med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress