2 december 2010

TODAY

ALLMÄNT







Det blev ett lyckat kalas och lillen var så uppspelt nu på kvällen att han absolut inte ville sova
, jag och min man kunde inte annat än le åt hans upptåg och lät honom leka tills han i princip stupade i säng. Finskjortan var på under dagen och om jag inte visste bättre skulle jag nästan tro att han faktiskt kände sig stolt och växte några centimeter när flugan var på plats i morse- så glad han såg ut med vattenkamma hår och allt..

Nu blir det sen middag för oss sen ska jag jobba lite- nytt hos Vintageonline.se kommer till helgen!

nya scarfen åkte självklart på direkt i morse, vem brås min son på måntro?
Pyttianna

Grattis till lillkillen på ettårsdagen! :)

DINARAS FAMILJELIV

Grattis på 1 årsdagen!!

Filippa

Grattis i efterskott på 1 års dagen!

mormor

Inte kommer jag ihåg men ett barn i skolan minns. -¨Solveig, jag kommer ihåg förra året när vi va påväg på utedag, du fick ett sms. sen berättade du att du blivit mormor till en pojke och sen grät du och sa att du va sååå lycklig och glad¨.Ja, precis så va det nog.Och nu gråter jag igen av lycka att vara mormor till världens goaste unge.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress