Ojojoj, hade inte tänkt att summera mitt 2010 nåvärst men efter att ha läst ett antal bloggar denna morgon blev jag lite nostalgisk så nu blir det lite ändå. Mitt 2010 kan beskrivas så här (i kronologisk ordning)...

...promenader med barnvagnen, kärlek till lillen, amning, födelse av blogg, bajsblöjor, mysfredagar på stan, våren i London med en tremånaders baby (?), härlig månad i Spanien, långklänningar, midsommar & gårdsauktioner i Hova,  sol, bad, tråkiga besked, liv som släcks och liv som går vidare, paradiset vid Koludden, hattar, liten som lär sig krypa, bloggawards, Vintageonline.se, husvisningar, marknad i hometown, efterlängtad jobbmöjlighet, vakna nätter, Indien, Oskar Linnros och vuxenhelg i Sthlm, obsessions på skjortor, London igen, julfirande, Snö & familjemys.

I kväll blir det firande med vänner i Kungsbacka, ni ska snart få se hur jag tänkt att jag ska dressa mig! HAPPY NEW YEAR!
Sara

Många snygga outfits under året!

Hemmakatten

Gott Nytt År! :-)

Hemmakatten

Gott Nytt År! :-)

Moa

härlig summering :-) Hoppas ni hade det fint igår! tack messet :-) Kram och gott nytt år!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress