Ni missar väl inte att deltaga i veckans utlottning? En superfin Hood Snood från Vintageonline.se (värde 400kr) står på spel och du tävlar, fram till midnatt, här!

Nu ska vi på Luciafirande i kyrkan, Lillen har tjatat hela morgonen (kan vara så att det är jag hittat på det sista men säg inget till mannen min)...

tävlingsdax med Avenymamma & Vintageonline.se
lotta

Heej, vilken fin blogg du har! Måste lägga till på bloglovin :) Såg att du har ett par Primeboots.. hur är storlekarna? Normala?? Lite rädd att de ska se väldigt klumpiga ut på mig :( Hoppas du har en mysig 3e advent.

Avenymamma

SVAR: Tack! Primebootsen är ganska normala i storleken, jag är normalt mellan en 37:a-38:a men valde strl 38 då man gärna vill få plats med en socka om det är kallt. I början är de sjukt obekväma då lädret är väldigt styvt men håll ut för efter några dagar mjuknar dem och sen blir de underbara =) Jag är inne på min tredje säsong med samma skor så helt klart en grym investering. Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress