17 december 2010

KIDDO SWEET WEAR?

MODE





Måste visa två av lillen födelsedagspresenter. T-shirten är så rå att det är svårt att förstå att någon verkligen designat den för barn men ändå så är det liksom det som gör den så rätt. Hello Kitty släng dig i väggen liksom.. Conversen köpte jag i London, glöm inte att man blir lurad av att köpa märket i Sverige.

Nu sticker jag och min fina kollega i väg på lite (before) frukostshopping på Avenyn, bright and Early!

T-shirt All Saints, Converse
lady thirty

snyggt!

HannaFindus

Har du aldrig färg på dig?



Inget illa menat; bara ett konstaterande från min sida. Själv vill jag synas i mängden och är mer som en regnbåge!

mari

Din lillkille kommer bli ursnygg! :)



Vad menar du med att man blir lurad av att köpa dom i Sverige?

Lina - Barnshoppingbloggen

Super snyggt som vanligt! Lillkillen kommer bli asball!



Mari, om du kollar priset kanske du förstår vad hon menar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress