Nu håller jag på att avsluta det sista på jobbet för snart vankas det julfest.
Det snackas om "det trendigaste julminglet i år" (det stod faktiskt på inbjudan) så förväntningarna är höga. Ska försöka få till en bild på min outfit- See you!

nagellack Dark Green 1, Urban Outfitters
K

snyyyggt!

Julia

Hej Avenymamma!



Har skrivit till dig förut och fått hjälp att hitta dina snygga H&M sammetsleggings (tack så mycket, jag älskar dem!).

Vet ju (eller tror mig veta(??)) att du bott i London och såg ju att du precis varit där på besök. Jag åker till London i ett par dagar på söndag och undrar om du har några tips på vad man måste se/göra/allmänna favoriter?



Tack för en grym blogg (följer den slaviskt :P och har hittat hit genom fabulösa spiderchick)!

HannaFindus

Oh, vilket underbart, juligt naggellack! Måste införskaffas! Tack för tipset!

Majah

härlig färg på ditt nagellack ! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress