Nu så, inga svårigheter med bilfärden denna gång för lillen
som fått den perfekta julklappen av sin farmor. "Drömmarnas trädgård" går på högvarv och jag erkänner det ödmjukaste att ja, min 1-åring har en egen dvd-spelare, och nej- det finns inget alternativ när 6 timmars bilfärd ligger framför en och sångerna, sagorna och majskrokarna tagit slut efter ca 35 minuter. Frid och fröjd- hela familjen är nöjd! (av någon anledning börjar jag alltid rimma i juletid)

Hur ser er jul ut? Firar ni hemma eller i väg någonstanns?

Ps. Jag har också fått fina julklappar redan, ni får se senare!
Moa

det är helt okej att mosa på med diverse mutor när man åker bil så långt :-)



Vi firar hemma hos oss imorrn, fett najs!



Kram och god jul till hela lille familjen!

Tess : Istla.se

Jag firar med hela familjen hemma hos min syster.



Önskar dig en riktigt god jul, lite så där innan självaste julafton.

Mamma M

Vi skulle ha firat i Sthlm, men magsjuka slog till:( till råga på allt är det killens födelsedag:(



men vi har en bärbar DVD-spelare som väntar i ett paket. Först måste vi bara klara av en bilresa på 5 h med ettåringen;) blir till att köra Youtube-klipp på ifånen tills batteriet dör:) vad gör man inte för att slippa gråt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress