29 augusti 2010

WANTED: LEATHER PANTS

MODE





Jag har länge varit ute efter ett par skinnbyxor men det har varit svårt att hitta ett par som sitter bra på mig. De HM Trend har i butik just nu är väldigt mjuka och fina i skinnet med tyvärr inte bra i modellen och min besvikelse var stor när jag insåg detta. Funderar dock på att våga beställa dessa från asos, vad tror ni?

Tips! Just nu får man ju dessutom 15% på hela asos egna sortiment, koden är AWSTYLE15.
Marie

Snyggt

s

man kunde inte bara fått koden direkt istället för att behöva klicka på en länk du tjänar pengar på?

Avenymamma

Jo visst, koden är AWSTYLE15, varsegod.

Anna/Rackarungar

Tills du hittar ett par i real leather kan jag tipsa om att Lindex har ett par i skinn-imitation. Jag har praktiskt taget flyttat in i mina. Ett bra alternativ.

Kram & lycka till med vintage online. Man bli glad av unga ambitiösa tjejer. Bravo!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress