30 augusti 2010

THE COMPLETE LOOK

MODE



LITTLE BOY WANTS TO LOOK LIKE DADDY
Som mamma till en liten pojk blir jag alldeles till mig när jag hittar kläder som påminner om hans pappas kläder, det är vackert när de matchar liksom. Den här outfiten är cool tycker jag; jeans från Acne, farfarströja, grått halsduksset & boots (pricken över i:et helt klart!).

pics, asos, ellos, oiidesign
Malin - mamma till Leia

Cool outfit! =)

Kan du inte komponera ihop en "complete look" för en liten tjej?

De kan vara så svårt att hitta tuffa kläder till tjejer, allt är i princip rosa med Hello Kitty på.

Tack på förhand!

Avenymamma

SVAR: Självklart kan jag det, håll utkik i veckan så kommer det en. Ska tänka på det i fortsättningen också, alla har ju inte söner! =)



Mvh Avenymamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress