7 augusti 2010

THE BLOGMEETING

ALLMÄNT





















Tack söta ni som kom (speciellt tack till er som fått åka en bit), Spider & Jag är så glada att vi fick en sådan trevlig eftermiddag ihop. Här är lite bilder ur kameran men fler kommer så fort jag hinner, en middag väntar så tiden är knapp. Ha det bra tills dess!

Ps. Med tanke på hur lyckat det blev så dröjer det nog inte länge innan vi svänger ihop en träff till och ni som inte kunde dyka upp denna gång är självklart välkomna då!

Myaraq

No thank YOU!



Det var alldeles bedårande trevligt! Tack för en underbar eftermiddag. Din son är fullkomligt adorable, by the way. Lite onödigt söt.



Kram

Myaraq

Åhå! Visst kan du få låna bilderna! Ta för dig, ta för dig! Om du inte får loss dem på grund av mitt högerklicksskydd (du kanske kan fuska dig runt sånt, vad vet jag? Du kanske är någon internet-ninja?) så kan jag skicka på mail.



& tack för det där om designen! Det ligger många "MENAAAAARAGGGHSKITOCKSÅ!" bakom den. Mycket jobb med andra ord.

Fanatica

Tack för idag, hoppas Vincent får träffa din lillkille snart. Vore kul med lite mer "killkompisar" i hans ålder =o)

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Marielle

Tack så jättemycket själv=D Det var verkligen jätteroligt att få träffa dig!



Hoppas vi ses snart igen!=)



Kram!

katrin a.

Är ju lite avundsjuk måste jag säger, men glad att ni hade det så rolig!

Lillen och jag skulle älskar att träffa dig/er nån gång, men då kanske ni skulle ha träff i stockholm istället... :)

Lise

Tusen tack! :D Det var helt toppen. Och vad lika du och Moa är!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress