14 augusti 2010

SUMMER HEELS





Här på landet går jag mest runt i gummistövlar eller träskor mest annars är mina sommarfavoriter ett par gamla träklackar från Zara. Jag minns att jag tvekade när jag köpte dem trots reapriset men har älskat dem sen dess!

Nu ska vi fortsätta trallbygget här, 80kvm solterass, det ni!

träheels, ZARA

m ati ld a

hur har din lördag varit? vad tycker du om mina nya solglasögon från prestige? :D

Marieh

Hej! Jag älskar din blogg, såsom många andra såklart. Jag har inte riktigt samma stil som dig alla gånger men ändå så tycker jag att den passar dig perfekt och jag "gillar't" Men nu undrar jag, du som har koll, vad är det för höstjackor som gäller i år? Jag måste nämligen köpa ne ny och vet inte ens vart jag ska börja... Kanske kan du ge lite tips? Tack!

ida somfan.

jag såg att du hade sålt ett linne från fashion against aids på tradera! jag ska sälja ett precis likadant, och undrar om jag kan få låna dina bilder till det? jag skriver såklart att bilderna är från din blogg och länkar isåfall!

Elena

Riktigt snygga, ser bekväma ut med =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress