5 augusti 2010

NEW IN



Tänk, när jag för en gångs skull kom ner till stan ensam så blev jag helt villrådig vart jag skulle gå.
Kände mig liksom naken utan barnvagnen och lillen, skum känsla det där. Efter ett tag kom jag i alla fall i gång men efter ett antal provrum och fler plagg provade så stod jag ändå utan någon köpt.

Miss Ragtime blev räddningen för döm min lycka när jag knallade in och det första jag såg var en underbar höstskjorta från All Saints. Det stod min namn på den liksom och dessutom så var storleken perfekt = Dagen räddad (!).

Rutig skjorta- Check! från All Saints
emma

tack så hemskt mycket! :D

carina

:) Läcker!

Elin

Riktigt snygg! Hade varit så roligt att komma på eran bloggträff men jag bor i haparanda så det blir lite väl långt att åka :D men jag gillar din blogg jättemycket och du har alltid så fina kläder! Kram

andrea

grymt snygg skjorta! har en liten fundering, du ser alltid så snygg och cool ut, du kanske vet var jag kan hitta lite schyssta t-shirts med tryck? har letat runt som en tok på nätet men hittar inget direkt. vore perfekt om det fanns just på internet iom att jag väntar barn redan nästa vecka, lite väl optimistiskt att tro att jag ska kunna få på mig tröjorna inom den närmsta tiden kanske, men jag måste få stilla mitt shoppingbehov och ha något att se fram emot att dra på mig sen när magen krympt lite :p

modemix

SNYGG skjorta

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress