Jag använder mest silver då mina vigselringar är i vitguld
men på senaste tiden har jag blivit sugen på att blanda med metaller såsom guld och brons. Just nu spanar jag efter en clean guldklocka, ovan är tre från olika prisklasser. Vilken tycker ni är snyggast?
Malin

Alla tre är snygga på sitt vis men fastnade nog för nummer ett :)

spiderchick

Casio är grym! Skulle gärna ha en modell större...



Jag gillar uppdateringsfrekvensen btw! :)

Bengt

Den högra definitivt :-)

Emma

den första, casio är skitsnyggt, dock gillar jag de med endast digitalt ur bättre. :)

mamsen

nr 3 kanske.

Cecilia

Jag är väldigt svag för Casios retroklockor i guld. Har själv en fast i lite kitchigare variant med miniräknare.. Love!!

Dinaras familjeliv

Jag gillar den i mitten bäst! Själv är jag nog en silverklockstjej ;) hahah

Trevlig blogg!

Emma

jag har casios i silver, love it! använder den varje dag.

ANNIKAANNIKA

hej ! :D ta en titt i min blogg på min tatuering som jag gjorde för ett litet tag sen



Vill veta vad alla tycker om den?:D



kramm kram ha det bra.

Ellenor

den i mitten!!

ANNIKAANNIKA

Ja absolut om du länkar :) :) så får du det

Pocketbookgirl

Guld är en klassiker - slå på stort! Den till höger är mer kvinnlig och du kan ha den till festblåsan som till trasiga jeansen! Jag har ärvt en fin gammal damklocka med resårarmband. Du kan matcha klocka till smycken - byt bara arm! Här hittar du fler modeller och kulörer, om du vill ha plastarmband!

http://triwa.com/site/product.php?cat=1

Katie

Den i mitten helt klart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress