Jag brukar inte fastna för makeup då jag så gott som alltid tycker naturligt är bäst
men jag tycker de vinröda läpparna på Chanels RTW FALL 2010 visning är riktigt schyssta. Eventuellt något svårburet för en rookie som mig men funderar på att testa detta, vad tror ni?

pics; style.com, asos
Ida We

Jag brukar aldrig ha något mer än läppcerat på läpparna, håller med om att naturligt är bäst. Men det här var riktigt snyggt! :)

Fani

röda läppar är riktigt fint även om jag lätt tröttnar på det :p

tiffany jewelry on sale

Obama will focus on education policy at his UT speech this afternoon, but comes to the state without any Texas-specific announcements. He has yet to fill the state's four U.S. attorney posts, for instance.

kauf ed hardy

"For starters, the president has put more assets on the border to secure the border than has ever previously been there. That includes National Guard troops, technology. Things he's done on enforcement. It's something he's working very hard on," Burton said.

Sofia

Klart du ska testa! Röda läppar är hur fint som helst om du bär det på rätt sätt.



Sats på ett matt rött läppstift i kombo med neutral ögon make up. YSL Rouge Volupé Red Muse nr 17 är att rekommendera....



Kram//S

Malin

Läppstift är den enda make up jag använder och mascara då. Kör hårt!

Msbluejeans - lite om allt (o)möjligt

Det är så sjukt med röda läppar. Passar ju perfekt till höstens röda färger :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress