Jag är så där enformig vad det gäller mitt hår
, jag kommer på en frisyr jag gillar och så bär jag den i en lång period innan jag kommer på nåt nytt. I dag återupptäckte jag en gammal goding från lågstadiet; halvtofsen. Like or not like? I do!
Charlotte

En av mina favvofrisyrer, men här heter det överhästsvans. Haha!

Malin

Like it! Men bara om man har lugg :)

Malin

Du har så himla fint hår!

Anna/Rackarungar

Like like, like!

Stina

Detta är en klar favorit. Jag och mina systrar kallar denna för "Madicken" kort och gott - och av självklart anledning (eller?). Insåg för några år sedan att det inte för alla är helt självklart vad "Madicken" är för frisyr.

Och den fungerar både med och utan lugg, om du frågar mig. Svårt om du har kort hår, dock.

Tack för en inspirerande blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress