9 augusti 2010

DAGENS

OUTFITS









Kan ha varit på grund av att jag började tänka höstmode som det helt plötsligt sköljde en riktigt autumn feeling över mig denna morgon. Att jag sedan upptäckte att jag promenerade på en massa fallna, gulnande löv spädde bara på känslan men inte mig emot- vi har en underbar säsong framför oss!

jeans Patrizia Pepe, t-shirt Whyred, mössa Handstickad
Spiderchick

åh sicka proffsigt tagna bilder! Vem har knäppt dom? ;)



86 kommentarer på nedan inlägg!!! Maj gad! :))

Emma

Både härligt och inte. Jag vill inte lämna värmen än..

anna

jag gillar verkligen din blogg,skarpt!

och den röda väskan i inlägget innan,SMACK:D

Rebeccas corner

Supersnygg outfit, fick helt klart höstvibbar av den. Har det varje morgon, men jag motstår det. Önskar lite mer sommar först.

Jättefin blogg! Vilken inspiration.

Moirone

Åhh, vad härligt att få plocka fram mössan igen....jag får marknadsvibbar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress