Turen har kommit till min absoluta favorittrend (som också är den sista av mina hösttrender); Lager på lager.
Varje år återkommer den och konstigt nog tröttnar jag aldrig. Jag menar, vem vill inte wrapa in sig i sköna skyddande tyger när kylan kryper närmare?

Lager på lager-trenden är också praktisk och en moneysaver då den inte nödvändigvis kräver så mycket nya inköp. Leta i stället fram olika längder på tröjor, koftor och så långa halsdukar och börja dressa dig. Enkelt och snyggt brukar det bli om du använder dig av enfärgat och jordnära dova färger så som svart, grått, jord och beigemelange men den modiga testar galnare mixar ala Kenzo (bild längst upp t.h). Good Luck!

Ps. Glöm inte hooden, antingen i form av tröja eller ta sjalen och vira några varv- min favorit helt klart!

pics; style.com, avenymamma, Malin Thorngren

mini

hur snygg är inte du!? wow!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress