29 april 2010

MY COMEBACK?

ALLMÄNT


För några månader sedan brukade jag och min man roa oss med att springa på premiärer
, invigningar och andra trevligheter titt som tätt för att träffa goa vänner, kindpussas och allmänt tillskansa oss lite guldkant på tillvaron. Sedan lillen kom har det dock varit skralt med sådant, en och en annan inbjudan har till och med inte ens hittat hem till oss, konstigt (?). Jaja, som babyförälder så anses man kanske inte så intressant på partyfronten längre och ja, kanske kan jag med handen på hjärtat faktiskt inte annat än att hålla med. Hur många osa:n har vi äns fått iväg sedan december?

Hursom så har vi faktiskt i kväll inte bara ett, utan två mysiga event att gå på och tro det eller ej men vi har till och med tackat ja. Hur ska detta gå? Nervositeten börjar stiga. Kommer jag ihåg hur man gör? Kommer det kännas konstigt? Eller värst av allt; tänk om INGEN känner igen mig (oss) och undrar vad sjutton jag gör där?

Nu sticker vi i alla fall iväg till ett ställe där vi känner oss som hemma nu förtiden; Öppna Förskolan!

jag, på den tiden det begav sig
Emma

Ha en härlig kväll tillsammans!! Kram

Filippa - mamma till Liam

Ha en trevlig kväll :) Tror ni kommer passa in utmärkt! kram

En förkärlek för svart

Det kommer säkert gå kalasbra, ha en kul kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress