27 april 2010

UPDATE

ALLMÄNT



Nu får lillen och jag snart besök av våra söta vänner,
vi ska fika, leka på golvet och avsluta det hela med att gå på jobbets utförsäljning. Ska bli kul att se lite kollegor igen och höra vad som hänt sen sist. Ha en fin dag så bjuder jag förhoppningsvis på lite bilder från dagen senare. Tjing!

Ps. Tänkte att om ni vill kan ni ställa lite frågor i kommentarsfältet tills i kväll så ska jag försöka svara på dem + lite andra jag fått men inte hunnit responda på!
Caroline

Jag är nya här och vill gärna veta hur gammal du är och om ni leter hus eller trivs bra i lägenheten? :)

Edun

Hej, Du skriver någonstans att du bloggade innan mammalivet. Skulle vara kul å läsa detta, finns bloggen kvar?

Lena

Hej!

Nu har jag rensat, sorterat och slängt i min garderob tack vare dina supertips. Underbart!



Jag tänkte höra om du har tips på några bra smyckesmärken eller affärer med stilrena silver/läder armband eller ringar? I prisklassen 500-1000 kr ungefär. Tar examen snart och tänkte önska mig något fint och minnesvärt. Gillar din stil så jag tänkte att du kanske har några ideér.

Kram.

Sara & Bonnie

Hej!

Solskyddet till din vagn...Vart har du köpt det?

Kram

Johanna

Hej!

Måste bara fråga om dom underbara bilderna som du la upp från hm.com, vilken kollektion är det ifrån o när kommer den? Har letat som en galning, är helt kär i den långa vita klänningen med volanger :)



Tack för en bra o inspirerande blogg förresten! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress