8 april 2010

TODAY

ALLMÄNT





Det blev lite antiklimax när vi kom till ÖF i dag
, båda fröknarna var sjuka så ingen sång och ingen teater. Eller ja, några mammor började spontansjunga i grupp för de små men där kände nog Spider och jag att gränsen gick för oss. I stället tog vi med våra små in i VIP-rummet (i verkligheten alltså fikarummet) och smuttade lite champange (dvs blaskigt kaffe) och snaskade jordgubbar (möjligtvis en och en annan riskaka och majskrok). Jaja, trevligt hade vi i alla fall!

Nu ska jag på musikal- se e you later!

i dag bar jag shorts från All Saints, skinnkavaj Whyred och en gammal ponchosjal. Moa sportade leggings med skinndetaljer och finaste halsduken
Baso

VIP-rum är grejen! :)

Sara & Bonnie

Moas skor....vart hittar man dom?

Love!!

Cecilia

VILKEN SNYGG MAMMA DU ÄR!! GUD :)

Frida

Hihi ... ååh vad jag känner igen mig, både i omgivningarna runt öppna förskolan och det där med blaskigt kaffe/te och majskrokarna! :)



Nu har jag bytt från öf till att lämna på förskolan iom att dottern är äldre ... men jag måste säga att jag inte var så piffig mamma då när jag var där!



/Frida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress