24 april 2010

SPOTTED: MINI RODINI

MODE



Har flera gången ramlat över barnmärket Mini Rodini på nätet sedan lillen kom och i dag såg jag några plagg Live inne på Åhlens City. Jag måste säga att jag gillar den retro designen och sötast var bodyn ovan -dock är den såklart tillägnad en liten flicka så det blev ingen köp för mig denna gång.

Sorry för dålig uppdatering i dag förresten men vi har haft så vansinnigt trevligt med några goda vänner att jag inte har haft mage att smattra på datorn. I morgon ska jag för övrigt få till den sista delen i Den perfekta garderobs-guiden, det missar ni väl inte? Godnatt kära ni.

body med fjärilsärm, mini rodini

Skönhetsjunkie

Ser fram emot del 3 i garderobsguiden! Perfekt bas i garderoben som du har beskrivit hittills :)

mini

jag är såld på mini rodini! var i deras butik häromdan och kom ut med hela vår/sommarkollektionen till min ville. och sen även massa ljuvligt gulligt till den kommande liten!

Tess

Jag älskar Mini Rodini och köper det alldeles för ofta till mina tjejer. Men de har jättefina kill- och unisexplagg också. Brukar handla på Oiidesign.se snabb leverans och fri frakt!!!



Väntar med spänning på del 3 i garderobsföljetongen...

Compdude5823

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress