7 april 2010

SPOTTED

MODE





Hemma igen från en solig dag på stan och ett besök på ZARA, jag hittade inte kjolen jag var ute efter men däremot en favorit i repris, ni får se lite senare. Vi tog en sväng på NK också och hittade jackan ovan och jag tänkte att nu när lillen rullar fram i sittdelen känns det som att det är dags för en vårjacka till honom. Känns som om det nästan står min sons namn på denna, vad tycker hans far?

jacka från Lundmyr (NK)

Jenny

Klart Lillpluttis ska ha den där med L på och allt. Och 4 månader är han ju också. Slå till säger tant Jenny!

Carro

Hur tuff som helst!



4an står även för bokstaven D = Darling :)

Kerstin

Den här blir ju perfekt till Lillen, den finaste! Klart han skall ha den!



Kram till er alla!

Felicia

Gryyymm... köp :P

Emelie

Hur mycket kostade jackan? Den var hur fin som helst och jag har en son som heter Leon, så den skulle ju passa honom perfekt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress