7 april 2010

SEE-THROUGH




Här är den nya toppen jag köpte i dag. Jag har den i vitt sedan förra våren men nu hade de alltså kommit in igen och jag slog till på en i svart också. Den har perfekt längd för att kunna bära med leggings och så är den alldeles lagom genomskinlig i materialet- I like!

topp, ZARA
brudarna fashion

Sv; okej ,den verkar bra! :D

LÄS HUR VI FICK BESÖKARE OCH KOM MED PÅ AKTIVLISTAN PÅ BLOGGEN! :D

LOWA

riktigt snygg!

Emma

Fin!! Jag gillar!

Hemmakatten

Snygg topp! Finns den även i år i vitt? För övrigt är jag ett stort fan av Zara. Många fina basic-plagg till modesta priser.

Lena

Jag älskar din blogg! Du har så fin stil och hela du är cool.

kram.

Sofia

Perfekt tshirt. Har även jag köpt den fast i vitt, gräddfärgat.



MEN på mig funkar den dock inte riktigt som klänning om man säger så....Hi hi.



Men den har den perfekt urringningen & är ett bra basplagg. Perfekt!

Linda

Ska nog ta mig en titt på den ja me! :)

Maria

Gillar verkligen!!!

Ha en bra dag =).

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress