14 april 2010

SATS BABY

ALLMÄNT



Ja, så här gick det till då;
Mamma hoppar runt på en bräda- bebis ligger och tittar och ser förvånad ut. Mamma gör armhävningar över bebis- bebis tittar ännu mer förvånat. Mamma gör situps med bebis på magen- bebis ler, spänner hela kroppen och.... ja. Om det här hade varit en renodlad mammablogg hade jag fortsatt här men eftersom jag försöker hålla mig lite åt det fashionabla hållet så väljer jag att sluta skriva nu.

obs! Om man bortser från den lilla insidenten på slutet så var mammagympan mycket rolig och jag rekommenderar det starkt till alla nyblivna mammor!

skor Adidas by Stella McCartney, väska Marc by Marc Jacobs

Sofia

Wow! Mammagympa inte illa! SATS är mitt favvoplace ;)



Vi kanske ses där ngn dag! Kram

Emma

Ha ha ha ha..fantastiskt!

Solveig

Haha!Du e så rolig Jennifer.Och de e ju lillen oxå!

mini

mamma gympa, som jag längtar! nu är det inte på tal om någon gympa för den här mamman då foglossningen gör sig påmind så fort jag rör på mig...aj. mini

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress