6 april 2010

OOPS

ALLMÄNT



Ja ni, lillen blev matad, bytt på och påklädd
så fint så fint denna morgon. Jag själv stod utan kläder, hungrig och osminkad cirka 10 minuter innan min lunchdate skulle mötas upp så någon dagens han jag varken med eller hade varit särskilt intressant då kläderna från igår åkte på i all hast. Som sagt- Busy dag i en babymammas liv.

Nu blir det en efterlängtat middag med en god vän, maten har jag hunnit laga- städning av lägenhet får vänta. Jag kan ju alltid skylla på småbarnslivet!

min sjal skyddade mot regnet

Moa

ses torsdag? =)

FLOOSAN

vilken fin bild



Ps va gärna med och tävla

Moa

vad bra! bokat =) Spelar inte så stor roll vad vi gör. Kan la höras imorrn kväll?



Kram å godnatt jag är skettrött =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress