9 april 2010

IN MY BAG

ALLMÄNT



I dag, som alla andra dagar, finns detta i min väska; iphone, Smith´s Minted Rose (vårdande läppbalsam), Ordning & Reda paljettplånka, en Napp - in case of an emergency- ett par hårsnoddar och en och en annan hårnål. Nu sticker vi ner på stan för en lunch med min kära arbetskollega!

update; Väskan kommer från Marc by Marc Jacobs och finns (eller i alla fall fanns) att köpa på NK
Malin

ah jag alskar din vaska!

Sabina

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd, och ha en trevlig helg! :)

carro

Vilken fin blogg du har :) var jobbar du som inköpare?

Anna

Tänk om man kunde ha sån ordning i väskan att bara det där fanns i den. I min ligger typ samma som i din + gamla kvitton, godispapper, små lappar med påminelser till mig själv som jag naturligtvis glömt bort, ett och annat mynt, pennor, rabattkuponger, en knapp som trillat av... etc. ;)

Cissi

Jag ÄLSKAR din väska... Snälla säg att den går att köpa någon stan?! Fin blogg och snygga kläder! Ha det bra :) /Cissi

malin

du borde gilla sally jones på södra larmgatan men där kanske du redan varit:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress