5 april 2010

DENIM JKT

MODE



Efter en lång sovmorgon (syrran agerade barnvakt) åker vi nu på påsklunch. Jag trotsar det regniga vädret och tar jeansjackan i dag med, det är ju trots allt April. Ni får se hela outfiten senare då min andra syster troligtvis är redo med kameran när vi anländer dit i kväll. See you later!

jeansjacka, vintage- Bästa jeansjackorna hittas oftast till en billig penning 2hand men annars brukar JC och HM ha bra alternativ varje år.
Trash. Crash. Stash.

Ååh, jag måste också införskaffa mig en jeansjacka till våren (lite kallt idag kanske, men lycka till haha!), tror det blir en ljus en för min del.



Ha en bra dag!



xoxo



//TCS

Charlotta

Hittade din blogg genom bloggkommentatorerna och måste säja att jag gillar den mycket! Inspirerande och fin :-)

Sandii

snygg blogg du har :)

M

Hej. Skulle bara säga till dig att din outfit gick vidare i "finaste outfit tävlingen" Grattis och lycka till, hoppas just din outfit vinner ;)

Kram

http://conler.blogg.se

amanda

himla fin din var!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress