20 april 2010

DAGENS

OUTFITS









I dag har jag ett par gamla godingar på mig från det då hypade märket Temple, vet inte om det kanske bara fanns i Stockholm men sisådär våren 2002 hade så gott som alla tjejer minst ett partylinne därifrån festandes på Stureplan. Vad som hände sen, med märket och med alla linnen, förtäljer inte historien. Nu ska vi äta pannkakor!

jeans Temple, t-shirt Filippa K, Hood AA, skor Minnetonkas, tatoo Photoshop brush design
elin

Js, minsann jag hade flera plagg från Temple.. Var är de nu?

Emma

Gillar tatueringen!!

sara

Du gör mig avundsjuk

Hemmakatte

Riktigt cool t-shirt!

Carro

Kul att du gillar kombinationen.. Tack!!! =)



Gud, jag vet inte hur många linnen jag hade från Temple.. i massa olika färger & tryck på också!!! Haha.... vilka minnen du frambringar..

Dina skor är helt ljuvliga!!!! Du är alltid lika snygg!!!



Typiskt med filten/halsduken, men jag hade det på känn...

Jag får ge mig ut på jakt efter något liknande!



btw: jag har ny blogg adress nu: www.carroceline.blogg.se - se nu till att lägga den under favoriter... ;)

Linn

Hej! Hittade din blogg igår och kommer bli en trogen läsare! Måste få fråga, hur funkar Photoshop brush design?? Jag är en sucker för tattoos! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress