7 april 2010

DAGENS

OUTFITS







skinnkavaj + leggings ZARA, Topp ACNE, Cross necklace Vintage
Alexandra

Hallå!



Instämmer i tidigare kommentarer; härlig stil och blogg! En ny favorit hos mig.



Jag som var luggmänniska i många år och nu börjar längta tillbaka undrar hur du "sköter" din lugg. Gör du något särskilt med den när du tvättat håret, vaknar etc? Hur ofta klipper du?



Jag tycker att det var ett sådant meck, och att det var svårt att få frisörerna att fatta hur jag ville ha den. Många hade en förmåga att klippa långt ut mot öronen (så som man hade som 4-åring typ). haha.



Så du får gärna dela med dig av lite luggtips om du har några. :)

malin

Roligt att du börjat blogga igen Jennifer. Men var i jössenam har du gjort av de berömda gravid kilona så snabbt?! tips?

jjos

sv; ja men jag kände att om jag längtar efter solen så kan jag bara kolla på nedräkningen ;) haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress