Kom just hem från campingen familjen hänger på i helgen efter en supermysig kväll. Gissa vad glad jag blev när jag såg att jag dykt upp både på Englas blogg och hos Bloggkommentatorerna, de sistnämnda verkar gilla min ärlighet angående bloggposen min. Välkomna alla nya läsare förresten!
Lina

Trevlig blogg! Kul att komma med bland de "stora" :) Glad Påsk!

Carro

Underbart!!! Vad roligt för dig!!! Grattis!!!

Har själv dina jeans, tröja & hatten... haha... galet...

Josefin

Jag älskar bilden som var hos Engla. Underbart ! :)

Emma

Grattis min vän! Kul att så många hittar hit redan!!Glad påsk från mig och Jon

Filippa - mamma till Liam

Alltid lika fin! :)

Sabina

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Svar: Hej! Min man har designat den så tyvärr hittar du den inte någonstans. Tack för berömmet! =) //J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress